Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
230

Over mij

Ik ben Marinke Lensink, 22 jaar oud en woonachtig in Aalten. Ik volg op dit moment de HBO-opleiding verpleegkundige waarmee ik met mijn minor ruim 4 maand naar Gambia ga.

Ik hou erg veel van gezelligheid met familie, vrienden en eigenlijk met iedereen wel. Naast mijn studie sport ik (hoevaak is afwisselend met tijd), hou ik erg veel van feestjes, spelletjes en ben ik actief bij Jong Gelre, wagenbouw en kinderkamp.

Verder kan ik heel veel over mijzelf vertellen, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo interessant. Maar mochten jullie meer over mij willen weten vraag het gerust.

Over mijn reis

Wat voor jullie meer interessant is (denk ik) is mijn reis naar Gambia. Zoals gezegd ga ik voor mijn minor ruim vier maand naar Gambia. Wat ik hier precies ga doen is nog niet bekend, maar wat ik wel weet is dat ik samen met 6 anderen ga en daar zelf een project gaan doen in de psychiatrie en/of het algemeen ziekenhuis. Via deze blog hou ik jullie op de hoogte van mijn belevenissen daar.

Bezochte landen

Ik heb 9 landen (4%) bezocht:

België, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Duitsland, Griekenland, Israël, Luxemburg, Nederland, Spanje.